۲۵ شهریور ۱۳۹۲، ۲۳:۰۸

کشتی آزاد قهرمانی جهان - مجارستان؛

قرعه‌های سخت برای اسماعیل‌پور، لشگری و قاسمی/ کار سخت در اوزان دوم

قرعه‌های سخت برای اسماعیل‌پور، لشگری و قاسمی/ کار سخت در اوزان دوم

مراسم وزن کشی سه وزن دوم رقابتهای جهانی مجارستان امشب در شهر بوداپست مجارستان برگزار شد و نمایندگان کشورمان در وزنهای 60، 84 و 120 کیلوگرم با قرعه‌های دشواری روبرو شدند تا عصر فردا سه‌شنبه به مصاف رقبای خود بروند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، در وزن 60 کیلوگرم مسعود اسماعیل‌پور پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف "حاجی علی‌اف" از آذربایجان می‌رود و در صورت برتری در دور سوم، با برنده مبارزه کشتی گیران آفریقای جنوبی و لهستان مسابقه می‌دهد. در این وزن که 39 کشتی گیر حضور دارند که "میکولای عیوضیان" از اوکراین، "ریونگ هانگ" از کره‌شمالی، "دولت نیازبیکوف" از قزاقستان و "بخان گوی‌گریف" از روسیه در گروه اسماعیل‌پور قرار دارند.

در وزن 84 کیلوگرم که 37 کشتی گیر حضور دارند، احسان لشگری در دور نخست به مصاف "مارتینز" از کلمبیا می‌رود و در صورت برتری در دور دوم با برنده مبارزه "شامیل کودیا ماگموداف" از روسیه و "آنتونیو" از بزریل مسابقه می دهد. "داتو مارساگاشویلی" از گرجستان، "کیت گوین" از آمریکا، "زوربیک سوخیف" از ازبکستان و "سالاس" از کوبا در گروه لشگری حضور دارند.

در وزن 120 کیلوگرم کمیل قاسمی در دور اول به مصاف "دولت شابانبای" از قزاقستان می‌رود و در صورت برتری با برنده مبارزه "کیسل" از یونان و "لازاریف" از قرقیزستان مسابقه می‌دهد. "تراول دلاگنف" از آمریکا، "طاها اکگول" از ترکیه، "آلن زاسایف" از اوکراین و "جمال الدین ماگموداف" از آذربایجان در گروه قاسمی قرار دارند. در این وزن 29 کشتی گیر به روی باسکول رفته‌اند.

رقابتهای وزن 74 کیلوگرم نیز روز چهارشنبه برگزار می‌شود که عزت‌الله اکبری به عنوان نماینده ایران به مصاف حریفان خود می‌رود.

کد خبر 2137039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha